Шукати в цьому блозі

середу, 19 жовтня 2011 р.

Jay Chou «Fearless»

А чи уявляє хтось із вас, що таке китайський реп? Якщо ви такого ніколи не чули, вважайте, що життя змарновано. Я допоможу вам усунути цей прикрий недолік.

Якщо ви дивилися фільм Безстрашний або хоча б знаєте, хто такий Джет Лі (якщо ні, обов’язково подивіться), перейду відразу до справи. Кліп являє собою нарізку з вищезгаданого фільму, автор — Джей Чоу, 29-річний співак з Тайваню.

«Коли в тебе гарний настрій, смак чаю не має значення» (цитата з фільму)



Кажуть, що як справжній фанат Джета Лі, Джей Чоу відмовився від гонорару за пісню.

霍元甲
huò yuánjiǎ
Хо Юаньцзя

嚇 命有几回 合擂台等着
he ming you ji hui he lei tai deng zhe
Скільки раундів у житті? Арена чекає.

生死状赢了 什么冷笑着
shen shi zhuang yin le she me leng xiao zhe
Хто холоднокровно посміхатиметься, перемігши у смертельному двобої?

天下谁的 第一又如何
tian xia shui de di yi you ru he
Хто має владу? Що з того, що ти перший?

止干戈 我辈尚武德
zhi gan she wo bei shang wu de
Не займай мої правила бою

我的 拳脚了得 却奈何 徒增虚名一个
wo de quan jiao liao de que nai he du zheng xu ming yi ge
Мої вдари сильні, та я досяг лише нікчемного титулу

江湖难测 谁是强者 谁争一 统武林的资格
jiang hu nan che shui shi qiang zhe shui zheng yi tong wu lin de zhi ge
Плани братства важко передбачити. Хто буде найсильніший? Хто буде гідний правити всім братством?


小城里岁月流过去 清澈的勇气 洗涤过的回忆
xiao cheng li sui yue liu guo qu qing che de yong qi xi yi guo de hui yi
Час у місті плине швидко, чиста відвага змила мої спогади

我记得你 骄傲的活下去
wo ji de ni jiao ao de huo xia qu
Я запам’ятаю тебе, твоє зухвале життя

霍霍霍霍 霍霍霍霍 霍家拳的套路招式灵活
huo huo huo huo huo huo huo huo jia quan de tao lu zhao shi ling huo
Вдари сім’ї спритні

我我我我 我我我我 活着生命就该完整渡过
wo wo wo wo wo wo wo wo huo zhe shen ming jiu gai wan zheng du guo
Я прожив життя і маю дожити до кінця

我我我我 我我我我 过错软弱从来不属于我
wo wo wo wo wo wo wo wo guo chuo ruan luo cong lai bu su yu wo
Не дочекаєтесь від мене помилок і слабкості

霍霍霍霍 霍霍霍霍 我们精武出手无人能躲
huo huo huo huo huo huo huo huo wo men jing wu chu shou wu ren neng duo
Не ухилитися від наших чітких рухів

© Jay-Chou.net

Немає коментарів:

Дописати коментар