Шукати в цьому блозі

четвер, 19 січня 2012 р.

Мрії здійснюються

Якось улітку минулого року я йшов по вулиці, й мені в голову прийшла одна цікава думка. Я подумав, що хотів би спробувати озвучувати кіношних чи мультяшних персонажів. Або навіть героїв у комп’ютерних іграх. Причому саме англійською мовою. Ну не завжди у нас легко знайти потрібного носія мови для озвучки, а я мав би нагоду потренувати свою вимову.

І ось буквально через кілька днів мені подзвонив приятель та запропонував озвучити англійською кількох персонажів у дитячій навчальній комп’ютерній програмі (насправді це цілий освітній проект, але то окрема тема). Виявилося, що в носія мови, який озвучував персонажів, виникли проблеми з візою, й він не зміг вчасно приїхати, тому довелося швидко шукати заміну.

Але до чого я це згадав? Сьогодні натрапив на запис телепередачі, де в гостях була дівчина, яка швидко стала відомою завдяки своїм відеоролікам в Ютубі. Її більш знають як «ту, що говорить мультяшним голосом».


Хто не бачив — відео 2, відео 3 (пародія на Нікіту Літвінкова) й відео 4. Решту можете самі пошукати на Ютубі.

Новоявлену інтернет-зірку звуть Вероніка Нікітіна. На вигляд дуже щира, життєрадісна й симпатична дівчина. Живе у Львові. Оскільки вона мріяла озвучувати мультики, друзі допомогли їй потрапити на телебачення, де їй запропонували взяти участь в українському дублюванні Панди Кунг-фу 2. Весь уривок з передачі ви можете подивитися нижче.


От така історія. А про що ви мрієте?

3 коментарі:

  1. так все таки здійснюються)) а про що ти зараз мрієш? або що ще здійснилось )))

    ВідповістиВидалити
  2. Зараз мрію про Ірландію і подорож навколо Анапурни.
    Що здійснилося? Зараз не пригадаю... Мабуть, у мене все ще попереду :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ірландія - це круто!! А поїдка запланована на який рік?

    ВідповістиВидалити